Nu går vi vidare

Den dåliga filmen börjar klinga av i huvudet,  och jag vill bara ha vardag. Jobba, träna, fika, tvätta, städa och se framemot semester etc. Tanken om vad som kunde ha hänt ger inget, jag tog mig ur och långt bort från det hela. Jag kommer aldrig vara den modiga som stannar och hjälper, för i min hjärna fanns det ev en bomb i lastbil där och då. 

För er som inte var där, kanske det är svårt att förstå men jag har fn inget behov av prata om det, det ger bara tårar och filmen sätts på play igen, vilket idioterna vill att vi ska ha för att bli rädda. Låt oss gör som alla uppmanar oss till, leva som vanligt. Tittat på CNN senaste dagarna för det svenskmediernas ältade ger jag inte mycket för. 

Jag kommer prata om det när jag känner för det, då får ni lyssna och ställa frågor, i övrigt lever vi vidare som vanligt. Jag kanske kommer undvika torg och folkmassor ett tag framöver, och saker i grupp har ju aldrig ändå varit min grej 😬 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0