Årets skitdag 2018 den kom tidigt

Fast egentligen inträffade den i lördags men idag kom beskedet. Tanden har delat på sig, där av att det göt sjukt ont och den går inte att rädda. Vi pratar dra ut innan Mexico och sen göra ny tand efter några månader Dvs implantat borrat in käkbenet bla bla bla ungefär där slutade jag lyssna vill inte vet eller känna mer. Jag o Voltaren kommer leva i symbios kommande vecka och år känns det som. 

Det är tydligen extremt ovanligt och tanden är aldrig lagad och ändå gå sönder så djupt. ORKAR INTE 
(null)

Njursten o en tand mindre, var kommer som tredje?!? Sköldkörtel eller en släng av magproblem? 

URk nu ska jag sova på min älskade värktabletter och leverera stordåd på jobbet imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0