Dagen började bra

Men slutade med lite drama
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tog mig ut och kände mig pigg och glad, sen blev det svimning och akuten. Där jag nu är kvar inne på mitt 3 dygn i väntan på magnetröntgen. Läkarna tror inte att det är stroke men man vill vara 100% säker på det för man se något väldigt lite som kan vara det men oxå kan vara något fullt normalt. Röntgen dagen efter ser man inget nytt på heller, så inget har förändrats. 
Klarar alla test man får göra mitt inatt etc. Och inga tecken kvar. Yrsel, darr och domningar har man sett på andra covid patienten men det är inte farligt bara väldigt obehagligt enligt doktorn. Så jag lever på hoppet och väntar på magnetröntgen som det är kö till, sen ska jag hem och sova en egen säng. 

Mår bra och övar på mentalträning att inte få panik när jag börjar känna yrsel utan bara vara lugn. 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Westerberg

Är så tacksam för att det känns bättre ❤️

2021-05-09 @ 18:52:18
Postat av: Yvonne Westerberg

Är så tacksam för att det känns bättre ❤️

2021-05-09 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0